Všeobecné obchodné podmienky

Ubytovanie klientov  (ďalej len „Klient“) v ubytovacom zariadení Apartment Ďumbier spravovaného firmou Energence s.r.o., Na Tálkoch 52, 900 33 Marianka (ďalej len „Správca“) sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré obsahujú aj ubytovací poriadok (ďalej len „VOP“). Ubytovaný hosť prijíma VOP ako zmluvnú podmienku ubytovania a je povinný dodržiavať ich ustanovenia.

  1. Tieto VOP platia pre zmluvy o prenájme ubytovacieho zariadenia Apartment Ďumbier.
  2. Zmluva o ubytovaní vzniká prevzatím žiadosti klienta Správcom, pričom závisí od vôle Správcu, či rezerváciu príjme a následne potvrdí (ďalej len „Rezervácia“). Žiadosť o Rezerváciu je Klient oprávnený voči Správcovi uplatniť osobne, telefonicky alebo mailom.
  3. Správca ubytováva iba Klienta, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. K prihláseniu je Klient povinný predložiť pracovníkovi ubytovacieho zariadenia identifikačnú kartu, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona č. 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov v platnom znení. Každý Klient, ktorý nie je občanom SR, je povinný v zmysle zákona č. 404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov v znení neskorších právnych predpisov vyplniť a odovzdať üradné tlačivo o hlásení pobytu.
  4. Zmluvnými stranami sú

na strane prenajímateľa ubytovacieho zariadenia Apartment Ďumbier

  • spoločnosť Energence r.o. so sídlom Na Tálkoch 52, 900 33 Marianka, IČO: 53454821, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd. Sro, vložka č. 152905/B

a na strane Klienta

  • (ii) fyzická alebo právnická osoba.

Pri žiadosti o rezerváciu treťou osobou zodpovedá táto osoba voči Správcovi spolu s Klientom spoločne a nerozdielne ako spoludlžník za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy, pokiaľ sa Správcovi nepreukáže, že záväzky preberá Klient.

  1. Správca poskytuje Klientovi služby v zmysle Rezervácie v primeranom rozsahu stanovenom Vyhláškou Ministerstva hospodárstva SR č. 277/2008 Z.z., ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia pri ich zaraďovaní do kategórii a tried.
  2. Správca môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť Klientovi iné ubytovanie, než bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od Rezervácie.
  3. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, Klient má k dispozícii rezervované ubytovacie zariadenie v deň svojho príchodu od 14:00 hod. Klient je povinný v deň svojho odchodu uvoľniť a izbu Správcovi odovzdať do 10:00 hod. V prípade oneskoreného vypratania izby Klientom (i) do 13:00 hod. je Správca oprávnený Klientovi účtovať poplatok vo výške 30 EUR, (ii) od 13:00 hod. do 15:00 hod. 50 EUR, (iii) po 15:00 hod. 100% z ceny za izbu platnej v ten daný deň.
  4. Rezervované ubytovacie zariadenie, do ktorého sa Klient nenasťahoval najneskôr do 24:00 hod. dňa príjazdu a súčasne nebol dohodnutý neskorší príchod, môže Správca zrušiť.
  5. Klient je povinný za poskytnuté služby Správcu zaplatiť Správcovi dohodnutú cenu, inak cenu uvedenú v platnom cenníku Správcu nachádzajúcom sa na webovej stránke ubytovacieho zariadenia. Klient je povinný najneskôr v posledný deň pobytu na základe predloženého vyúčtovania uhradiť Správcovi cenu za ubytovanie.
  6. Správca je oprávnený požadovať od Klienta pri Rezervácii zálohovú platbu až do výšky 100% z ceny poskytovaných služieb. V prípade rezervácie ubytovania, táto je pre Správcu záväzná až dňom úhrady zálohovej platby na účet Správcu, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
  7. V prípade, ak Klient skráti dohodnutý pobyt, je Správca oprávnený vyúčtovať Klientovi plnú výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.
  8. Platba kreditnou kartou musí byť vykonaná minimálne 24 hodín pred poskytnutím služieb Správcom, a to na základe Klientom poskytnutých údajov potrebných na realizáciu platby. Správca má právo aj dodatočne zúčtovať z kreditnej karty Klienta prípadné rozdiely, ktoré budú zistené po jeho odchode, pričom o tomto je Správca povinný Klienta informovať mailom vopred.
  9. Správca zodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach Klienta podľa ustanovení 433 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.
  10. Správca nie je zodpovedný za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Zabudnuté veci Klienta v prenajatom priestore sú evidované a uskladňované po dobu 3 mesiacov. Zabudnuté veci pošle Správca Klientovi len v prípade požiadania.
  11. Správca nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté Klientovi mimo prenajatého priestoru.
  12. V prenajatom priestore nesmie Klient bez súhlasu Správcu premiestňovať zariadenia, ani robiť úpravy.
  13. Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné
    1. ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých
    2. priniesť do prenajatých priestoroch zbraň a strelivo.
  1. V čase od 22:00 hod. do 07:00 hod. je Klient povinný dodržiavať nočný kľud.
  2. Fajčenie v prenajatých priestoroch nie je povolené. Fajčenie je povolené len v exteriéri. Ak klient poruší zákaz fajčenia, Správca má právo zvýšiť dohodnutú cenu ubytovania o sumu 100,- EUR za deň, v ktorom porušil zákaz fajčenia.
  3. Správca nepovoľuje vstup a ubytovanie zvierat do svojich ubytovacích zariadení.
  4. Za škody spôsobené na ubytovacom zariadení Správcu zodpovedá Klient podľa príslušných platných predpisov. V prípade škody spôsobenej Klientom na majetku Správcu, je Klient povinný uhradiť Správcovi náhradu vzniknutej škody v deň skončenia pobytu.
  5. Ak dôjde k písomnému odstúpeniu Klienta od zmluvy v termíne do 12:00 hod. dňa predchádzajúceho dňu príchodu, Správca nemá nárok na náhradu škody mu týmto spôsobenú. Po uplynutí tohto termínu je Správca oprávnený účtovať si u Klienta 100% storno poplatok z ceny objednaných služieb. Toto neplatí, ak sa Správca s Klientom dohodli inak a dohoda je potvrdená mailom.
  6. Pokiaľ bol medzi Správcom a Klientom písomne dohodnutý termín na bezplatné odstúpenie od zmluvy, môže Klient do tejto doby odstúpiť od zmluvy bez toho, aby vznikol Správcovi nárok na náhradu škody. Právo odstúpenia Klienta zaniká, pokiaľ do dohodnutej doby svoje právo na odstúpenie písomne voči Správcovi nevyužije.
  7. Pokiaľ by sa jednotlivé ustanovenia týchto VOP stali neúčinnými alebo neplatnými, nedotýka sa to účinnosti ostatných ustanovení.
  8. Klient je povinný dodržiavať ustanovenia týchto VOP. V prípade, ak Klient hrubo poruší svoje povinnosti, má Správca právo od zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť pred uplynutím dohodnutého času.
  9. Tieto VOP sú platné od 01.01.2022.
  10. Správcom osobných údajov, ktoré Klient poskytuje v súvislosti s poskytovaním ubytovacích služieb je spoločnosť Energence s.r.o. so sídlom Na Tálkoch 52, 900 33 Marianka, IČO: 53454821, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Odd. Sro, vložka č. 152905/B a spracováva ich v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.